Danske bank

„Danske Bank“ Lietuvoje, kaip „Danske Bank“ Grupės dalis veikia nuo 2008 metų ir aptarnauja verslo ir privačios bankininkystės klientus. Lietuvoje taip pat įsteigti du „Danske Bank“ Grupės paslaugų centrai. 2012 metais  įkurtas „Danske Bank“ Globalių paslaugų centras (GSL) yra strateginis  Grupės finansinių operacijų (finansų rinkų, mokėjimų, kasdieninės bankininkystės, didelių ir institucinių klientų konsultavimo ir kt.) ir nebankinių paslaugų (teisė, rizikos valdymas, pirkimai ir kt.) centras. Per kelerius metus GSL išaugo į vieną didžiausių paslaugų centrų Lietuvoje, kurio profesionalų komanda dirba 16-oje globalių „Danske Bank“ padalinių. Lietuvoje kuriami kompetencijų centrai turi visišką atsakomybę bei sprendimų priėmimo teisę už tam tikrus „Danske Bank“ Grupės procesus ir teikiamų paslaugų kokybę. Šiuo metu GSL dirba apie 1100 darbuotojų..

Danske Bank“ Grupės IT paslaugų centras (DGITL) Lietuvoje, kaip „Danske Bank“ Grupės IT padalinio, kuriančio ir palaikančio elektroninius finansinius sprendimus banko klientams, dalis, įkurtas 2014 metais. Vos per keletą metų DGITL tapo greičiausiai augančia IT organizacija Lietuvoje, kurioje dirba daugiau nei 600 IT profesionalų. DGITL sudaro du pagrindiniai struktūriniai padaliniai: IT infrastruktūros (infrastructure) ir plėtros (development). Dirbdami drauge su „Danske Bank“ Grupės kolegomis, DGITL kuria inovatyvius ateities bankininkystės sprendimus privatiems, verslo ir instituciniams klientams visoje Šiaurės Europoje.

  • 2016 metais „Danske Bank“ Lietuvoje vertikalią ar horizontalią karjerą padarė 276 darbuotojai. Jei skaičius intriguoja, ateik ir išbandyk, nes čia darbuotojai, pradėję dirbti jaunesniųjų specialistų ar projektų vadovų pozicijose, savo karjerą kuria jau dabar.
  • Turime 16 skirtingų padalinių, todėl net ir neatradus savo svajonių kėdės nuo pirmos dienos – galėsi eksperimentuoti ir rinktis globalios karjeros galimybes organizacijos viduje.
  • Skandinaviškas darbo stilius ir betarpiškas bendravimas su vadovais suteikia galimybes augti ir tobulėti, dalintis idėjomis.
  • Žinios svarbu, bet žmogaus požiūris ir noras tobulėti bei augti – daug svarbiau. Svarbu ne tik gerai atlikti darbą, bet taip pat gerai dirbti komandoje, bendradarbiauti.

„Danske Bank“ personalo atrankų specialisčių patarimas vienas:

  • Neskubėti rinktis ir įsiklausyti į save: ką aš mėgstu daryti ir kuria kryptimi noriu tobulėti.

Darbo pasiūlymų turime Vilniuje ir Skandinavijos šalyse. Dirbant „Danske Bank“ Lietuvoje, gali tekti keliauti ir dalyvauti projektuose su kolegomis iš Skandinavijos šalių. Dalyvaujant „Danske Graduate“ programoje, pusę metų tenka gyventi ir dirbti vienoje iš Skandinavijos šalių.

„Danske Bank“ turi virš 2000 darbuotojų iš 16 skirtingų globalių padalinių, todėl ieškome įvairių krypčių specialistų į „Danske Bank“ Grupės finansinių operacijų (finansų rinkų, mokėjimų, kasdieninės bankininkystės, didelių ir institucinių klientų konsultavimo ir kt.), IT ir nebankinių paslaugų (teisė, rizikos valdymas, pirkimai ir kt.) pozicijas.

Mielai atsakysime į Jums rūpimus klausimus: Inga Kardelienė (inka@danskebank.lt)