Vilnius
EN

KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTAS (-Ė)

Įmonės pavadinimas: Bankera
Įsidarbinimo tipas: Darbas
Krypčių grupė: Informatikos mokslai
Kryptis: Klientų aptarnavimas
Miestas: Vilnius
Galioja iki: 2021-05-03

Klientų aptarnavimo specialisto (-ės) pagrindinė užduotis yra atsakyti klientams į visus jiems iškilusius klausimus ir užtikrinti, kad jų patirtis, naudojantis Bankera paslaugomis ir produktais, būtų aukščiausios kokybės. Šioje pozicijoje ne tik sužinosite apie inovatyviausius finansų sektoriaus procesus, bet ir įgysite neįkainojamos patirties FinTech srityje. Be to, ši pozicija ypatingai tinkama studentams, kadangi darbo valandos itin lanksčios – sudarome galimybę dirbti savaitgaliais ir vakarais.

Pagrindinės funkcijos:

  • Suteikti klientui profesionalią ir išsamią informaciją LiveChat platformoje
  • Užtikrinti geriausią klientų aptarnavimo patirtį

 

Esi tinkamas kandidatas, jei Tu:

  • Domiesi moderniomis technologijomis
  • Gebi bendrauti ir pateikti informaciją raštu
  • Puikiai kalbi anglų k. (jei moki kitą papildomą kalbą – tai didžiulis privalumas)
  • Turi puikius problemų sprendimo įgūdžius
  • Esi pozityvus, diplomatiškas, iniciatyvus ir atidus detalėms
  • Esi lankstus ir gebi greitai prisitaikai prie kintančios aplinkos ir procesų

 

Papildomos naudos:

  • Itin lankstus darbo grafikas
  • Konkurencingas atlyginimas
  • Modernūs biurai Vilniuje ir Kaune
  • Komandos formavimo renginiai
  • Papildomos kasmetinių atostogų ir mokymosi atostogų dienos
  • Nemokama Bankera mokėjimo kortelė
  • Biuro biblioteka su profesinėmis knygomis
  • Asmeninio tobulėjimo ir mokymosi galimybės

 

Darbo užmokestis: 700-1000 Eur (prieš mokesčius). Galutinis darbo užmokesčio pasiūlymas priklauso nuo kandidato turimos patirties, įgūdžių bei motyvacijos.