Karjeros istorija: nuo „Salesforce“ administratorės iki verslo analitikės

Karjeros istorija: nuo „Salesforce“ administratorės iki verslo analitikės

Ji karjerą „Telia Global Services Lithuania“ kompetencijų centre pradėjo neturėdama jokios šiai sričiai reikalingos patirties, tačiau jau dabar įrodė – viskas įmanoma su didžiuliu noru! Susipažinkite su Gintare Radžiūne!

Gintare, papasakok apie savo dabartinį vaidmenį ir pareigas?

Šiuo metu esu verslo analitikė „Telia Global Services Lithuania“ kompetencijų centro „Salesforce“ komandoje. Mano atsakomybė yra planuoti ir vadovauti projekto eigai kartu su verslo užsakovais, apibrėžti funkcinius reikalavimus ir užtikrinti, kad jie būtų įgyvendinti.

Kaip prasidėjo jūsų karjera mūsų organizacijoje?

Tiesą pasakius, atėjau į darbo pokalbį be jokios atitinkamos patirties tuometinei pozicijai, tik su didžiuliu noru mokytis ir noru būti šios naujai įsteigtos komandos dalimi. Išanalizavau įmonę ir vaidmenį, todėl nepaisant praktikos trūkumo, galėjau įrodyti, kad esu tinkama kandidatė. Tai buvo 2019 m. lapkričio mėn., ir šiandien aš vis dar su ta pačia komanda! 

Kalbant apie tavo karjeros žingsnius – ar kalbėjai su vadovu, derinote žingsnius, pati tyrinėjai struktūrą ir ieškojai galimybių?

Kadangi pradėjau eiti pareigas be jokios atitinkamos patirties, man prireikė šiek tiek laiko išmokti ir priprasti prie naujo „Salesforce“ administratoriaus vaidmens. Maždaug po metų, aš jaučiau, kad išaugau savo vaidmenį ir norėjau imtis daugiau atsakomybės – tai ir nuvedė mane į verslo analitikės poziciją. Negaliu prisiimti visų laurų, nes mano nuostabus vadovas Justas labai prisidėjo prie planavimo ir pokalbių. Kudos jam!

Kaip atrodė tavo karjera prieš „Telia Global Services Lithuania“? Ar visada norėjai būti ten, kur esi dabar?

Savo karjerą pradėjau kaip klientų aptarnavimo specialistė. Įmonėje pakeičiau keletą vaidmenų ir jaučiau, kad man reikia kažko sudėtingesnio. Juokinga, bet kai pradėjau galvoti, kad man reikia kažko kito, gavau pasiūlymą dirbti IT palaikymo analitiku. Mano pirminės mintys buvo „… Hmm IT, ką aš ten daryčiau?“ Tačiau tai buvo per gera galimybė praleisti, todėl priėmiau iššūkį, ir tai buvo puiku! Tai buvo durys į IT pasaulį.

Vėliau norėdama sau mesti dar didesnį iššūkį perėjau prie IT programų specialisto vaidmens. Būtent čia mano karjera lyg sustojo. Man nepatiko pozicija, kurioje buvau, ir kasdienės užduotys, kurias turėjau atlikti. Bandžiau pasikalbėti su savo vadybininku, bet jis manęs negirdėjo. Sunku paaiškinti, ką tuo metu jaučiau… Jums patinka įmonė, mylite savo komandą, bet negalite kalbėtis su savo vadovu ir kiekviena darbo diena yra skausminga. Ir tada aš nusprendžiau mesti, eiti į niekur, tiesiog viską mesti. Apie 5 mėnesius nedirbau. Tačiau tuo metu aš supratau, ką noriu daryti, kaip ir kur. Per tuos mėnesius aš neaplikavau į nei vieną atvirą poziciją, kol nepastebėjau šios. Dabar, po beveik 2 metų – aš visiškai to nesigailiu.

Kaip įvertintum „Telia Global Services Lithuania“ kultūrą? Kaip ji padeda tau siekti norimos karjeros?

Manau, kad „Telia“ kaip visuma ir „Telia Global Services Lithuania“ kompetencijų centras suteikia daug galimybių, tačiau viskas priklauso nuo tavęs. Arba tu pasinaudoji galimybėmis, arba ne. „Telia“ siūlo daugybę mokymo, mentorystės ir lyderystės ugdymo programų, kad galėtumėte augti tiek profesionaliai, tiek kaip asmuo.

Turėjau galimybę dalyvauti „Dare2Grow“ šešėliavimo programoje ir tai buvo vienas geriausių patirčių, leidusių man pažvelgti į skirtingų vaidmenų organizacijoje privalumus ir trūkumus. Taigi, sakyčiau, drįskite pasinaudoti galimybėmis ir dalyvauti įvairiose programose!

Ačiū, Gintare, kad pasidalinai savo įkvepiančia istorija!