Vilnius
EN

„SEB Global Services“ Vilniaus ir Rygos padalinio vadovė: svarbiausia – darbuotojo noras tobulėti

Šį sykį kalbiname „SEB Global Services“ Vilniaus ir Rygos padalinio vadovę Rūtą Jasiulionienę. Ji teigia, kad svarbiausia darbuotojui – noras tobulėti ir plėsti savo akiratį.

 

– Kaip pristatytumėte SEB veiklą?
– SEB grupės paslaugų centras (angl. SEB Global Services) yra SEB grupės įmonė, teikianti paslaugas operacijų, finansų, IT, robotikos ir kitose srityse SEB grupės klientams ir verslo padaliniams 20 šalių visame pasaulyje. SEB grupės paslaugų centrai yra du – Vilniuje ir Rygoje, juose dirba apie 1,6 tūkst. darbuotojų (Vilniuje – daugiau nei 1000). Paslaugos daugiausia teikiamos anglų kalba, tačiau turime darbuotojų, su klientais bendraujančių ir švedų bei vokiečių kalbomis.

– Kokius tikslus ir viziją turi SEB?
– SEB grupės paslaugų centras vadovaujasi vieninga SEB grupės vizija – teikti pasaulinio lygio paslaugas mūsų klientams. Kadangi mūsų paslaugų centras ne tik auga (Vilniuje per 10 veiklos metų išaugo nuo beveik 70 darbuotojų iki tūkstančio), bet ir didėja mūsų kompetencijos, galime prisiimti vis sudėtingesnius vaidmenis ir atsakomybes. Pavyzdžiui, prieš 7 metus įkūrėme Žmogiškųjų išteklių operacijų padalinį, koordinuojantį ir administruojantį visos SEB grupės žmogiškųjų išteklių funkciją. Taip pat įkūrėme robotikos, automatizavimo, didžiųjų duomenų valdymo ir kitus inovatyvius centrus. Toliau siekiame kurti pažangius sprendimus, kuriuos SEB grupės padaliniai naudotų visame pasaulyje.

– Koks SEB išskirtinumas?
– Didelė teikiamų paslaugų įvairovė – nuo bankinių, kredito, žmogiškųjų išteklių operacijų iki didžiųjų duomenų, IT, robotikos ir kitų. Tokia įvairovė labai naudinga ir darbuotojams, nes jie gali gilintis į įvairias sritis, pamatyti visą paslaugų centro procesų grandinę – taip auga ir plečiasi jų kompetencijos. Taip pat, manau, mūsų didelis privalumas – kultūrinė aplinka ir stipri integracija visoje SEB grupėje. Tai reiškia, kad darbuotojai Vilniuje glaudžiai bendradarbiauja su kolegomis kitose šalyse ir yra lygiavertė visos SEB bendruomenės dalis.

– Jaunas žmogus ir jūsų įmonė. Ką ji gali suteikti studentui?
– Turėdami teikiamų paslaugų ir atliekamų funkcijų įvairovę, mes galime pasiūlyti patirties neturinčiam žmogui pradėti karjerą nuo pat pradžių ir tobulėti. Darbas čia gali būti ne trumpalaikė stotelė, o tokia stotelė, kuri padės žmogui augti, mokytis iš daugiau patyrusių kolegų ir plėsti savo kompetenciją. Be to, mums labai svarbūs tokie dalykai, kaip darbuotojų profesinis ir asmeninis tobulėjimas, nuolatinis mokymasis, bendradarbiavimo bei nuolatinio grįžtamojo ryšio kultūra. Mūsų paslaugų centras nuolat ieško įvairią patirtį ir išsilavinimą turinčių specialistų, kuriems sudarome galimybes siekti karjeros organizacijos viduje, dalyvauti įvairiuose projektuose, skatinimo programose.

– Kokios savybės reikalingiausios jaunam žmogui, kurio geistų darbdaviai?
– Visų pirma, tai noras proaktyviai tobulėti ir plėsti akiratį. Atėjusiems į mūsų organizaciją mes, kaip darbdavys, suteiksime daug ką, bet vienpusis ryšys niekada nepadės žmogui tobulėti tiek, kiek dvipusis. Žmogus turi turėti tikslą ir sąmoningai jo siekti bendradarbiaudamas su kitais. Antra, nepaisant to, kad darbe turime individualius reikalavimus, kiekvienas žmogus turi būti geras visos organizacijos komandos žaidėjas.

– Kai kurie teigia, kad daug metų darbo rinkoje turintis žmogus yra geidžiamiausias. Ar studentas yra laukiamas?
– Tikrai taip. Nepaisant to, kad didėja tam tikrų procesų automatizavimas, visuomet bus funkcijų, kurioms reikalingas žmogus, jo kūrybiniai bei analitiniai gebėjimai. Taip pat visuomet bus užduočių, kurias gali atlikti ir patirties dar neturintys jaunuoliai ir kurios jiems taps karjeros pradžia.