Vilnius
EN

Teleperformance Lithuania

Labas! Mes esame Teleperformance!

„Teleperformance“ – Paryžiuje centrinę būstinę turinti įmonė, pasaulinė klientų patirties valdymo lyderė. Savo veiklą Lietuvoje pradėjome 2015 metais ir šiuo metu turime apie 350 daugiakalbių specialistų. Mūsų ofisą galima rasti Rinktinės g. 5 A+ klasės verslo centro „Business Stadium West“ 7-ame aukšte. Čia darbuotojams prieinama stovėjimo aikštelė, pirmame aukšte įsikurusios kavinės ir paslaugų centrai, bei patogi ir jauki aplinka fontanų apsuptyje!

 

 

Each Interaction Matters!

Teleperformance tiki, kad svarbi kiekviena sąveika. Mums rūpi, kad ne tik mūsų klientai būtų patenkinti teikiamų paslaugų kokybe, bet kad ir mūsų darbuotojai būtų laimingi ir didžiuotųsi būdami įmonės dalimi. Mes rūpinamės darbuotojų gerove ir sveikata, todėl suteikiame privatų sveikatos draudimą, skatiname dalyvauti online sveikatingumo vebinaruose, sukūriame patogias poilsio zonas ofise, o karantino metu – galimybę dirbti iš namų, su įmonės suteikta aparatūra, kad kiekvienas jaustųsi saugiai ir patogiai.

Tavo ateitis prasideda čia!

Kiekvienam darbdaviui svarbu pritraukti specialistus su patirtimi ir tinkamais gebėjimais. Teleperformance irgi svarbu, kad įmonėje dirbtų aukštos kvalifikacijos specialistai, todėl mes pasiruošę lavinti ir skatinti jų kompetetingumą nuo pat pirmos darbo dienos. Savaime suprantama, kad prieš pradedant darbą naujose pareigose, įmonė suteikia apmokamus mokymų kursus. Šių apmokymų metu, darbuotojai ne tik įgauna projektinės informacijos žinių, bet ir išmoksta naudotis vidinėmis Teleperformance mokymų platformomis. Prieigą prie šių platformų TP darbuotojai turi net ir po apmokymų, juose jie gali tobulinti savo žinias ir kompetencijas. Mes didžiuojamės, kad tarp mūsų darbuotojų yra daug studentų, kurie gali ne tik derinti darbą su mokslais, bet ir atlikti praktiką su pasirinktu vadovu. Mes rūpinamės, kad darbuotojai tobulėtų ir kiltų karjeros laiptais įmonės viduje, todėl raginame visus dalyvauti specialioje mokymų programoje „JUMP“. Ši programa kasmet ruošia naujus specialistus į naujas pozicijas. Daugiau nei 95% įmonės vadovų savo karjerą pradėjo klientų aptarnavimo specialisto pareigose.

Kokių specialistų mes ieškome?

Mes ieškome entuziastingų, gerų bendravimo įgūdžių turinčių žmonių, kurie būtų motyvuoti teikti aukštos kokybės klientų aptarnavimo paslaugas, tobūlėti ir mokytis. Štai kodėl mes stengiamės rasti kandidatų, pasiryžusių padėti žmonėms ir mėgstančius spręsti problemas. Kiekvienas mūsų darbuotojas yra išskirtinis ir mums labai svarbu, kad įmonėje dirbantys žmonės gerbtų vienas kitą ir būtų sąžiningi su savimi ir aplinkiniais. Teleperformance atveria duris kiekvienam pasiryžusiam tobulėti ir tapti mūsų šeimos dalimi.

Kuo mes ypatingi?

„Teleperformance“ išvystė globalius kodeksus ir politikas, suderintas su aukščiausiais etikos standartais, kurie yra skirti apsaugoti kiekvieną iš mūsų darbuotojų ir sukurti saugią, etišką ir su visais suderintą aplinką. Remdamiesi šia politika, mes stengiamės įtraukti darbuotojus į įvairią veiklą, organizuojamą įmonės viduje ar už jos ribų. Mes suteikiame galimybes dalyvauti tokiose programose, kaip: „Citizen of the World “ – savanoriškos veiklos ir labdaros iniciatyvos (vaikams / pagyvenusiems žmonėms / vienišoms motinoms / gyvūnams) „Citizen of the Planet“ – aplinkosaugos iniciatyvos (miesto tvarkymas / rūšiavimas / ekologiškos dovanos ar prekės ir kt.) Vietiniai ir pasauliniai renginiai kurie skatina darbuotojus dalintis savo talentais, gebėjimais ir žiniomis („For Fun Festival“ / „X-tra mile“ / „Passion4You“)